top of page

Zatrudnimy na stanowisko:

Specjalista ds. przetargów, zamówień i obsługi klienta

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum 3 lata

  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych

  • prawo jazdy kat. B, własny samochód

  • znajomość obsługi komputera – MS Office

 

Dodatkowe atuty:

  • znajomość branży górniczej i/lub przemysłowej

  • wykształcenie techniczne, znajomość rysunku technicznego

  • kursy, szkolenia lub studia podyplomowe na kierunku związanym z zamówieniami publicznymi

 

Główne obowiązki:

  • wyszukiwanie informacji na temat postępowań przetargowych, śledzenie ogłoszeń przetargowych

  • sporządzanie i składanie ofert handlowych i przetargowych we współpracy z innymi działami firmy

  • prowadzenie aukcji, licytacji, negocjacji

  • reprezentowanie firmy, bieżąca współpraca z Klientami

  • koordynacja i monitorowanie realizacji zamówień i umów

  • przeprowadzanie analiz rynku oraz działań konkurencji

  • przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji sprzedażowej, przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń, zamówień, umów oraz innej dokumentacji związanej z procesem sprzedaży

 

Pożądane cechy:

  • dobra organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu

  • zdolności analityczne i negocjacyjne

  • wielozadaniowość, skrupulatność i odpowiedzialność

  • wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole

  • łatwość formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie

  • łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów

  • wysoka kultura osobista

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • pracę w zgranym zespole

bottom of page