Zatrudnimy na stanowisko:
Specjalista ds. przetargów, zamówień i obsługi klienta
Wymagania:
-
wykształcenie średnie lub wyższe
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum 3 lata
-
znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych
-
prawo jazdy kat. B, własny samochód
-
znajomość obsługi komputera – MS Office
Dodatkowe atuty:
-
znajomość branży górniczej i/lub przemysłowej
-
wykształcenie techniczne, znajomość rysunku technicznego
-
kursy, szkolenia lub studia podyplomowe na kierunku związanym z zamówieniami publicznymi
Główne obowiązki:
-
wyszukiwanie informacji na temat postępowań przetargowych, śledzenie ogłoszeń przetargowych
-
sporządzanie i składanie ofert handlowych i przetargowych we współpracy z innymi działami firmy
-
prowadzenie aukcji, licytacji, negocjacji
-
reprezentowanie firmy, bieżąca współpraca z Klientami
-
koordynacja i monitorowanie realizacji zamówień i umów
-
przeprowadzanie analiz rynku oraz działań konkurencji
-
przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji sprzedażowej, przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń, zamówień, umów oraz innej dokumentacji związanej z procesem sprzedaży
Pożądane cechy:
-
dobra organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu
-
zdolności analityczne i negocjacyjne
-
wielozadaniowość, skrupulatność i odpowiedzialność
-
wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole
-
łatwość formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie
-
łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
-
wysoka kultura osobista
Oferujemy:
-
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
pracę w zgranym zespole